فرمانده سپاه ناحیه باغملک از برنامه ریزی برای تشییع و خاکسپاری ۲ شهید دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه ناحیه باغملک گفت: پیکر شهید دوران دفاع مقدس سید عبدالله موسوی پس از گذشت ۳۸ سال از شهادتش  و شهید بهروز محمدی شناسایی و تفحص شدند.

او تصریح کرد: شهید سید عبدالله موسوی متولد ۱۳۴۳ در شهر قلعه تل است که ۷ اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عملیات خیبر در سن ۱۹ سالگی و شهید بهروز محمدی لندی متولد ۱۳۴۲ در ایذه که در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۶۲ در هورالعظیم در سن ۲۰ سالگی به فیض شهادت نایل آمدند.

سرهنگ موسوی افزود: بعد از انتقال پیکر شهیدان سید عبدالله موسوی و شهید بهروز محمدی لندی از شهدای گرانقدر باغملک و ایذه بنا به درخواست مردم شهر شهیدان مدافع حرم به باغملک انتقال داده می‌شوند و امشب همزمان با ۲۸ صفر رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم باشکوهی در مسجد جامع باغملک با حضور پر شور مردم برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه باغملک بیان داشت: پیکر مطهر این دو شهید گرامی امروز بر روی دستان مردم شهر میداود و ساعت ۱۶ در شهر صیدون مورد استقبال مردم قرار میگیرد و سپس مراسم شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام قلعه تل و در کنار پیکر این دو شهید برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: روز چهار شنبه ۱۴ مهرماه پیکر مطهر شهیدان سید عبدالله موسوی و شهید بهروز محمدی لندی جهت برپایی مراسم به ایذه انتقال داده خواهند شد و این شهیدان عزیز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) مراسم تشییع شهید موسوی صبح روز پنج شنبه در قلعه تل و مراسم تشییع شهید محمدی بعد از ظهر روز پنجشنبه در ایذه برگزار و پیکر مطهرشان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
روحشان شاد
آخرین اخبار